Nu e o carte oarecare, ci una care îşi propune să schimbe felul în care gândim publicitatea. Autorul său este Liviu David, unul dintre cei mai experimentați oameni de creație din industria românească de advertising.
Volumul este o premieră în România, fiind prima carte de profil scrisă pe baza experienței autohtone şi australiene. Se adresează celor ce lucrează în agenţii de advertising, în marketing, antreprenorilor care se implică în activitățile de promovare ale business-urilor lor și, în general, tuturor celor care lucrează în comunicare.
Acest volum este o colecție de lecții învățate din practică, seminarii și cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz și povești din agenții. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni până acum la un loc, apar pe fiecare pagină. Teorie, exemple, întâmplări, gafe, dezbateri, scrise și descrise cu sinceritate, ironie și patimă. Cartea își propune stabilirea unui nivel minim de bun simț în publicitatea românească, de la care să putem cu toții construi un calup publicitar mai bun.
Volumul are 288 pagini, format 17 x 24 cm și 3 cm grosime.
Este full policromie și are o copertă plastifiată soft touch, foarte plăcută la atingere.
De ce să îi citim cartea? Fiindcă este cel mai bun manual de old school / no bullshit / best practice în publicitate, scris în limba română de un practician pursânge. Plus că este remarcabil scrisă – ca (aproape) toate reclamele create de Davide! Plus-plus că debordează de umor și de cazuri reale și celebre de pe la noi.
Aneta Bogdan, FCIM Chartered Marketer, Managing Partner Brandient
Vă invit să savurați povești spumoase despre începuturile publicității în România. Să vedeți o altă față a industriei de marketing și publicitate într-o carte care spune adevăruri incomode, dar atât de necesare. Vă provoc să descoperiți o carte care știe să vă deschidă ochii și mintea.
Marta Ușurelu, Redactor Șef Biz
Liviu a scris această carte cu har și așa cum este el: cu umor, seriozitate, profunzime, atenție la detaliu și sinceritate, cu mult drag de oameni, cu atenție față de puterea cuvântului și cu un respect molipsitor față de meseria lui. Aș prescrie cartea asta atât pentru juniori – îi ghidează ca un coach foarte înțelept, abil și bine pregătit, cât si pentru seniori– ne aduce aminte de unde am plecat, ce-am facut bine sau nu și de ce am ajuns aici.
Oana Cociașu, M.D., Managing Partner Medic One
Am citit Pauza de Publicitate în calitate de client al industriei de publicitate și de consultant de business pentru industria publicității. Pentru mine cartea este un “state shifter” instant, este mai rapid ca vinul și țuica, mă teleportează în lumea imaginației cu rost. Mă binedispune prin umorul stării de fapt și prin puterea lui Liviu de a surprinde realitatea așa cum este ea pentru toți cei implicați într-un proces media, de la clientul intern dintr-o corporație până la un membru oarecare din public. El spune “pe șleau” cum stau lucrurile, fără zorzoane și împachetări, și fără “să dea bine”.
Dan Mocanu, Arhitect de Inovație
There are no reviews yet.